baru-baru lagi

Friday 9 September 2011

aku versi cartoon...memang rupa tak sama !

ok aku nak kenalkan kat korang...inilah trademark aku...
aku namakan character ini sebagai Elynne...
memang Elynne ni diinspirasikan daripada Emily The Strange
dengan rambut yang tak balanced tu..simple necklace...
mulut yang berjahit tu aku ibaratkan Elynne ni sangat2 menyimpan segala apa yg dia rasa...
sedih ke, marah ke, kecewa ke...semua disimpan dalam hati je...
dan lebih gemar meluahkan perasaannya melalui typography..
so aku letak pin rambut bentuk bulat kat rambut tu (ala2 button/badge)
dan atas dia aku tulis apa yg Elynne rasa time tu...
semua sifat Elynne ni hampir sama dengan sifat aku..
ni adalah illustration 1st aku buat untuk Elynne...so nmpk static...
so aku ubah sikit supaya dia nampak hidup dan 'baik' sikit..haha jadi macam ni...

baik sikit kot sebab pakai lengan panjang..hehe...
and one more thing about that necklace plus the pendants with the red liquid inside...
it's really exist...i've got it from kelawar hitam...
jeng...jeng...jeng...
ok itulah aku versi kartoon...
muke memang tak sama, perangai je sama..hehe :D

No comments:

Post a Comment